Ben bebek arabasını ve oto koltuğunu satın almıştım ikisini de iade ettim. Bebek arabası çok zor açılıp kapanıyor hafifliği malzeme kalitesi iyi gibiydi ama iki elimle mandalına basıyordum (tek elle vadediyor) yine de çok zor açılıp kapanıyordu. Oto koltuğu güvenli gelmedi plastik üzerine kumaş kaplama gibi köpük vs yok kesinlikle