Merhaba hanımlar, bugün 3. Trimester gebelik izlemi için aile hekimliğine gittim. Elle kullandıkları bir cihazla bebeğin kalp atışı dinlediler. “Çok hızlı atıyor, 180 gösteriyor cihaz, taşikardi olabilir” gibi şeyler söylediler. 2 hafta önce doktor kontrolüm vardı her şey yolunda demişti. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba? İki gün sonra doktor randevum var gidince kendisiyle görüşücem ama endişelendim haliyle