dilara1908 Kızlar doğumum yaklaştı, uygulamaya göre 8 gün var, doktorum da çağırıyor sürekli ama ben randevu bulamıyorum. Açılan randevuları da alamıyorum çünkü bebeğim çoktan doğmuş olacak. Sabah erken saatte gitsem sıra alıp o şekilde muayene olabilir miyim?
Bortubocek dilara1908 devlet hastanesine gittiğimde 37 hafta ve ustlerine ayri bir doktor odasi vardi randevusuz giriyolardi
Minigim38 dilara1908 doktorunuzdan ricada bulunun kağıda kendi kaşesini basıyor sabah erken giderseniz sıra alabiliyorsunuz
HSena38 dilara1908 benim doktoruma da çok zor bulunuyor ama sabah mesai başlama saatinde belirli bir sayıya kadar sira veriyor erken gidip sıra alın ☺️ bende devlet takipliyim 🌸💗
_edakrsu22 dilara1908 ediliyor tabii ki gebelerde belirli haftadan sonra randevusuz gidiliyor devlete mi gidiyorsunuz
dilara1908 _edakrsu22 Evet devlete gidiyorum doktorum ilgili diye herkes ona randevu alıyor kalabalık oluyor. Çok teşekkür ederim ben de randevusuz gideyim o zaman.
dilara1908 Bortubocek Çok güzel bir sistem getirmişler oraya ama maalesef öyle bir şey yok burada çok doktor da yok açıkçası. Devlete gidiyorum ben de.
_edakrsu22 dilara1908 gidin tabii ki yani randevu bulamadığnzi artık doğuma 8 gün kaldığıni söyleyin sekretere
dilara1908 HSena38 Çok sevindim gerçekten sona yaklaşınca insan tedirgin oluyor. Sancılarım da var hafiften kontrole gidince içim rahatlıyor. Çok teşekkür ederim 🌸
Aselmeva_ dilara1908 Kabul edilmiyor randevusuz canım benim son kontrol var bu cuma gel dedi haftaya perşembe sezeryan olacağım randevu alıp geleceksin dedi ben randevu bulmaya doğum gelir zaten gitneyecegim
dilara1908 Aselmeva_ Hadi ya ben de normal doğumu bekliyorum o yüzden kontrollere çağırıyor. Randevu ayın 20sine gösteriyor en erken. En kötü acilden girerim artık 😕