Soracağım soruyu mazur görün, ben 19. Haftadaym ilk gebeligim. Herkes hareket nasıl hissetmedin diyor. Yani kalp atışını hissediyor ve görüyorum karnımda. Yani bebeğimiz sağlıklı ve yaşıyor. Hareket annelerin manevi olarak kendini iyi hissetmesi için mi yoksa bebek için mi önemli onu anlayamıyorum