Merhaba kızlar bugün 39+6yız kontrole gittik doktorumuz suyun azalmaya başladığını en fazla perşembeye kadar bekleyebileceğimizi, doğumu suni sancı ile başlatacağımızı söyledi. Sancım hiç çıkmıyor nstde, ağrım da yok, sadece 2 gündür karnımda bi hafifleme hissediyorum ve sızıntı şeklinde su geliyor iç çamaşırıma. Yarın tam 40.haftamız ve biz doktorumuzla yarına karar verdik 🥰🥰 nasipse yarın sabah 8:40da yatışım olacak epudiral normal doğum düşünüyorum. Zaten regl sancıları çok şiddetli geçen biriyim suni sancı 4 cm açıklığa kadar çok zorlar mı sizce beni? açıkçası içimde korku demeyelim de tuhaf bi his var ne olacağını bilmemenin tedirginliği😅Tecrübeli annelerden bugün neler yaparsam daha kolay bi süreç geçiririm bunu öğrenmek istiyorum sıcak duş, yürüyüş, pilates topu, hurma yemek dışında tavsiyeniz var mı 😍