Sahra_su 20 haftanın sonuna doğru oldum ateş yaptı kol ağrısı çok yapmadı ilk okulda oluyorduk evet zaten aile hekimi em son ne zaman yapıldığını sistemden görüyor bana 5 yılı geçmiş o yüzden 2 doz gebelikte sonra 6 ay 1 sene arayla 5 e tamamlıyoruz dedi gittiğinizde aşı için detaylı bilgi verip sisteme kayıt yapıyorlar aşı kartı fe veriyorlar