Sarahh valla kuzum hamıle değilim , hıc gormedım yasayanya yokk cevremde senı yanlış yonlerıdmeyeyım, en dogrusu doktoruna danış. bu durumda kımse suan da bısı dıyemez, garantı olsun sende rahat et, hıc oyalanma erkenden goster rabbımın ıznıyle bısı olmaz dogumunu da yapar hayırlısıyla kucagınıza alırsınız