gursoyfatma 4 haftalikken öğrendiğimde doktorum 2 hafta mühlet veriyorum 6. Haftada birakacaksin dedi. 14 15 senedir günde en az 1 paket içiyordum. 3 gün günde 3 taneye indirdim. Sonraki 4 gün 1 sigarayı sundure sundure içtim 1-2 fırt al söndür sonra yak şeklinde. Zaten daha iğrenç gelir ya sönüp yakılan. 1 haftanın sonunda ikiz gebelik olduğunu öğrenince tamamen bıraktım. Ilk hafta elim gitti geldi ama tuttum, ikinci haftanin yarisinda sadece aksam yemeginden sonra gercekten istedim ama tuttum, bu hafta çok daha kolay geçti artık gerçekten aklıma çok gelmiyor. Simdi 3 hafta oldu birakali. Zorladıgi zamanlar elbette oluyor ama mesela her aklima geldiginde su ictim o gercekten iyi geldi. Zaten sigara istedigimizde de susadigimizda da bogazimizda ayni sey olurmus. Bir de Day by day baby (veya benzeri) isimli bir uygulama var bebeğin her gün gelişimiyle ilgili bebek sesiyle cekilmis gunluk videolar var, zorlandigimda onu açıp "şimdi 1 tane yakabilirsin ama bebeklerin başına bir şey gelirse bu anı hatırlayıp bir ömür vicdan azabı çekersin değer mi yani" diyip su içtim😂 kendimden beklemiyordum ama Allaha çok çok şükür iyi gidiyoruz. Bu arada ben sinir ve stres halinin bebeğe daha zararlı olduğuna inanıyorum, salgılanan stres hormonu da ciddi zarar veriyor, dolayısıyla kafayı duvara vuracak duruma gelinecegine 2 fırt çekilip sondurulmesi daha akilci bence. Allah yardımcınız olsun eminim basaracaksiniz bırakmayı. Şafak bir kaç ay 😁