Baharshin Kızlar 28+4üm uyandığımdan beri ara ara adet ağrısı ve üşütmüşüm gibi ağrı giriyor gidiyor ama duramayacak kadar değilim bu normal mi
tubasd Baharshin agrinin uzunluğunu ve sıklığını takip edin duzenliyse dr gidin idrarinizi yapip uzan8n hafifleme oluyormu bakin
uraz_ve_annesi- Baharshin gaz sancısı olabilir tuvalete çıkınca haratlıyorsan gazdır geçmiyorsa doktoruna bildir