Demirssmomm Melikeelizan Düşük riskin yoksa emzirmeyi öneriyorlar. Düşük riskin varsa önermiyorlar. Sütünün tadı değişeceği için bebek kendisi bırakıyor zaten zamanla
Raftakilimon Melikeelizan yani anne hormonları gebelikte değişiyor süte farklı etkisi oluyor bu yüzden emzirmeyin diyorlar bazı çocuklara o süt ishal yapıyor iştahsızlık yapıyor bazılarını etkilemiyor ama en iyisi bi doktora danışmak
Raftakilimon Melikeelizan bebeğinde çok küçükmüş kuzum ya , keşke korunsaydınız ama artık çok geç sen elinden geleni yapmaya çalış güzel bakmaya çalış bebeklerine kendine 🌿