Kızlar bebeğim 5 gün kaka yapmadı huzursuzdu doktora götürdüm lavman verdi akşam yaptım kakasını yaptı katı değildi kakası civikti doktor da katı mi cıvık mi bak diye sormuştu niye sordu anlamadım 3 tane yazmış lavman sonrasında kendiliğinden kaka yapmasu lazım değil ki mi yapmadı tekrar lavman yapmam lazım mı