Smyye0303 sadece mesanesi dışında diye mi almak istiyorlar bebeğinin kalbi hala atıyor dimi
Benim bebeğime de bi sürü şey sıraladılar. Omuriliği eğri, karın duvarı yok ve bir bacağı görünmüyor yok bu senin için boşyere bi hamilelik boşuna hamileliğin sıkıntısını ağrısını sancısını çekip kesip biçip sezeryan yapacaklar tabi yaşarsa doğuma kadar karnında da ölebilir doğar doğmazda yada doğduktan sonra pek yaşamaz almamız lazım hemen karar ver alalım dediler. Benim sorduğum tek şey kalbi atıyor mu sorusu oldu. Onlar bi öenmi yok dediği halde ısrarla sordum herşey kabulüm Rabbimden geldi ve Rabbim onu benden alıp kalbi durana kadar, bebeğim onca sıkıntısına rağmen yaşamaya çalışırken sonuna kadar koşturacağım şifa aramak için. Rabbim verdiyse vardır bi bildiği. Doktorlar ufacık bişey olsada alalım diyolar kendilerince haklı olabilirler ama ben evlat katili olmak istemiyorum Rabbim’in gücüne giderse daha büyüğüyle imtihan ederde bende geçemezsem diye korkarım. Ve şuan iki dudaknarasından ne çıkıyorsa oraya koşturuyorum. Vardır bunda da bi hayır bu halimizede şükür diyorum.