37 den sonrası o kadar ağır geçiyor ki her gün sanki x 2 gün gibi geliyor 😅😂 bir yandan senden göbek bağıyla besleniyor ikide bir uyanıp emzirme yok nasılsa uyuyorsun rahatsın , bir yandan çıksın artık diye bunalıyorsun doğumun korkusu . Allahım tüm bekleyen hamileleri sağlıkla huzurla bebeğine kavuştursun 🤲🏻🌿