Merhaba kızlar ben cumartesi günü doğum yaptım normal doğum yapacaktım cumartesi günü kontrole gittiğimde doktorum suyu bitmiş acil sezeryana almak zorundayım dedi çok korkarak girdim ama çok şükür korkulacak birşey yokmuş herkesin çok abarttığına bakmayın çok stres olmuştum bende ama bebeğimi kucağıma alınca bütün stresim korkum geçti Rabbim herkese kolay doğumlar versin 🥰