Asdfgh00 36 haftalığız perşembe günü muayene olucam Bi sıkıntı gözükmezse normal doğum inş ama doğurduktan sonra atılan dikiş nasıl oluyor hissediyor musunuz ağrısı sızısı oluyor mu bide epidural doğumu biraz anlatabilir misiniz nasıl çok tedirginim bu konu da 😢
Nis Asdfgh00 canım bebek cıktıgında ne agrı ne sızı kalıyor sana ötle bir rahatlama geliyorki seni orda kesseler umrunda olmaz 😄 dikim esnasında sadece ipi cekerken biraz gerilme hissediyon onun dısında agrı sızı olmuyor rahat oluyo yani
hasretlik Asdfgh00 Epidural candır😆 dört dört buçuk cm ye kadar bekliyorlar sonra sırtından yani omurgandan damar yolu açıyorlar.ve ilaç gönderiyorlar .sonra sancı bitiyor . Epidural in içinde kas gevşetici de olduğu için açılmanda kolaylaşıyor. Herkese tavsiyem epidural olun.
Eloss50 Asdfgh00 ben de normal doğum yaptım sancı kısmı ağrı eşiğine göre değişiyor ama Allah gücünü öyle de bir veriyor ki bir de yanında sevdiklerin annen eşin olunca rabbim yardımcın oluyor hiç korkma benim kesim yoktu ama bebeğim yırttı doktor bir bacağımdan iğne yaptı ama bir de dikerken uyuşturdu mu bilmiyorum ama hiç hissetmedim zaten bebeğin doğarken vajina ve vulva bölgen uyuşuk oluyor kendiliğinden dikme aşaması çok uzun sürmezse hissetmezsin sanmıyorum çok da korkarsan doktoruna rica et uyuştursun özelde olursa zaten doktorlar yapıyorlar epiduralegelince de ailemden 3 kişi epidural oldu sancıyı hissetmedik güzeldi ama doğırurken 2 3 seferde doğacak olanı belki de 10 kerede doğurdum dediler ıkınırken hissetmediklerini ve söylediler bebeğin doğduğu an hiçbir sancın bile kalmıyor hatta suni sancı doğumdan sonra dikiş olana kadar falan hala kalıyor ama tık yok sancı adına öyle düşün
yanikkozaanne Asdfgh00 canım hiç merak etme o kısım zaten ağrıdan uyusuk gibi oluyor bir de iğne yapıyorlar dikisten önce hiç hissetmezsin hissettiklerinde zaten sinek ısırığı gibi hafif olur
[silindi] Bana ağrıkesici yaptılar toplamda 2 tane, epidurale gerek kalmadı ağrıyı hissetmedim, dikiş atıldı 3 tane onu da hiss etmedim
_gzem1995_ O durum benim için çok kötüydu ömrümden ömür gitti dikiş atılırken uyusturmadilar öyle diktiler 😥