050218Ybmety benim de geçen gün başıma geldi o yüzden ve aşırı korktum kendi doktorum yoktu başka doktora muayene olmak zorunda kaldım cihazı eskiydi biraz ve bebeğim ters duruyordu 30 olmam gereken yerde 27+2 çıktım doktor plesanta suyu bebegib kilosu 27. Haftaya göre uyumlu yani sağlığıyla ilgili hiçbir sorun yok yani korkma dedi kendi doktorumla konuştuğumda cihazdan ve pozisyonundan kaynakli olabilir dedi daha randevum haftaya kendi doktoruma gidicem 32 oluyorum ama hala içim içimi yiyor öyle gelişim geriliği birsey olur mu diye çok korkuyorum inşallah ultrason kaynaklıdır bu arada ben ve eşimde aşırı minyonuz ve ben bayağı zayıfım genetik mi bilemedim çünkü yememe çık dikkat ediyorum hergub kuruyemis yogurt süt yumurta meyve maden suyu balık bunları hiç ihmal etmiyorum ona rağmen başka doktorda 3 hafta gerilik çıkınca korktum randevuma bir hafta var doktor ne kadar sorun yok desene kafaya takiyorum