newbabyno2 bebek oluşacak ama stresten oluşmadı diye birşey yok canım nerden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri!!! İnsanlar en sevdiklerini yakınlarını kaybediyorlar stres yanında halt etmiş acılar yaşıyorlar hiçbirisinin hamile kalamaması lazım o zaman... geç döllenme olmuşsa 7 haftayı geçincede görünebilir ... ama bence bu noktada sizin endişelenmeniz gereken şeyler bu bebeği böyle kavgalı stresli bir ortamda nasıl sağlıklı bir şekilde büyüteceğim olmalı... eşiniz hamile olmanıza saygı duymuyor değer vermiyorsa ondan ne gibi bir maddi manevi destek göreceksinizki? Ebeveynlik iki kişilik bir iş tek başınıza altından kalkamazsınız olanda o çocupa olur:((( çok üzgünüm