Daha 21 haftadayiz ve 2 haftadir filan el ayakta şişlik var sabah kalktığımda elleri yumamiyorum ayaklarımın alti ağrıyor aşırı belirgin degil ama cok erken başladı ve tahlillerimde tansiyonumda hicbir sorun yok tuzu kestim kalan aylar nasil gececek var mi böyle yaşayan 🙁