Pelinglmez95 joie tourist signature yi çok beğenmiştim ,çok hafifti konforluydu 3750 idi fiyatı ,2. El almayı dusundugum için tercih etmedim ,katlaninca hiç yer kaplamiyor mutlakanbakin
Joie muze lx 2800 TL idi çok tercih ediliyor onu da beğenmiştim
Joie literax 3 aldım baya konforlu bir araba açılıp kapanması rahat sürüşü tekerlekleri falan gayet oturaklı . Ancak aracımızın bagajına çok zor sığdı tekerlekleri çıkıyor bebek arabasının ona rağmen zor sığdı araç Clio bagajimiz da çok küçük o da etkili ama bebek arabası da çok portatif değil