Betullllmirac41 Kızlar ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum oldu 32. Hafta da şimdi tekrar 9 haftalık hamileyim yine aynı şeyler olmasından korkuyorum 2. De tekrarlama durumu olur mu bilmiyorum 🤷♀️
minikoglummm Betullllmirac41 doktoruna söyledin demi ikinci gebelikte ona göre yol izliyorlar diye biliyorum canım
Betullllmirac41 Evet söyledim canm şuanlık tansiyon da bi sıkıntı olmadığı için ilaç başlamadık ama ileri ki zamanlar da olur diye korkuyorum bende