Ozden AA öyle mi maşallah size :) darısı bu doğuma olsun inşllah.. Benim ilk gebelik 38+4 üç şuan.. Normal doğumu nöbetçi uzman ın yaptıracağını söylediler o zaman biraz tereddüt yaşadım açıkcası... Hatta doktor hastane değiştirmyi düşündüm özel güzel yalı hastanesi ne gittim Selçuk gürbüz e ama içimde nedense bir olumsuzluk bir huzursuzluk oldu mutlaka o da çokyi bir doktor ama ben başından bu yana takibimin yapıldığı hastanede doğum yapmaya karar verdim.. Yani başkentte.. Hata en son doktorum ile konuştuğum da uzman ların gayet iyi olduğunu güvenenileceğimi söyledi. Sizinle karşılaşmak benım için büyük şans oldu açıkçası çünkü başkentte normal doğum yapan tanıdığım yok malesef. Siz memnun kaldınz mı doktor ve ebeler nasıl?