@Rumeysaakskin bende yenişehir hastanesinde doktorum tavsiyesiyle eğitime katıldım orda doğum yapmak istediğimi dile getirmiştim sdl odasını göstermişlerdi ve özelde olmayan birçok yenilikler orda var her şekilde kafama yattı o yüzden yenişehir hastanesinde yapicam dogumu😁