Damladamla123 Arkadaşlar 36 haftalık hamilelik için karnım çok mu büyük bana mı öyle geliyor?Çok zorlanmaya başladım artık😞
ikicocuklubiranne Damladamla123 bu benim karnım 😬 aynı durumdayım çok çok şişmiş gibi hissediyorum ve zorlanıyorum
Cns15 Damladamla123 bende 36+3 üm karnım aşırı büyümedi ama iç karnım geniş , aşırı şiş aşırı ağır hissediyorum penguen gibi yürüyorum değişik haller 😵💫
minikoglummm Damladamla123 bende 32deyim ama muhtemelen 36da böyle olur şimdiden zorlanıyorum ilk büyüdüğünde sevinirdim şimdi karnım yok diyenlere heves ediyorum aşırı zor ağır geliyor ağrı yapıyo bebek poposunu kafasını dayandıkça yırtılacak gibi oluyor :/