heyecanliana93
Bebeğimi tam 77 günlükken sünnet ettirdik. İlk iğneyi yaparlarken ve ilk idrarını yaparkenki ağlaması dışında hiç sıkıntı yok. İlk iki gün biraz zor geçiyor, ağlıyor tuvaletini yaptıkça falan ama eşimle konuştuğumuz tek şey iyiki yaptırmışız, çocuğa yaptığımız en büyük anne babalık görevlerimizden biri diye düşünüyoruz. Büyüyünce hatırlamayacak, 1 hafta içinde iyileşti, travma bırakmadı daha ne olsun ki