Tubaozer20 Kızlar merhaba, 3 ekime adetime 8 gün kala ve 4 ekim adetime 7 gün kala yaptığım testleri ekliyorum sizce var mı hamilelik ? 
Biryabanci1 Tubaozer20 Canım var gözüküyor bende adetime bi kaç gün kala öğrendim 2 gebeliğimide ☺️ Kan vermenizi öneririm ☺️
Tubaozer20  Biraz önce yaptığım test sonucum 🤷🏻♀️ var ile yok arası bir çizgi emin olamadım var mı yok mu diye
Ksk1912 Benımde test yaptıgımda bu sekıldeydı kan tahlılı verın istersenız bizde suan 6 haftalık olduk hayırlısı olsun şimdiden 🌸
Tubaozer20 Beta hcg sonucum 14,4 çıktı kızlar hamileyim 🫶🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻