Meralmert Merhabalar ben 14 eylülde regl oldum 20 eylülde bitiş tarihi buna göre yumurtlama günleri ne zaman oluyor acaba ben hiç hesaplayamiyorum yardımcı olabilir misiniz acaba?
Tubatgn Meralmert her kadının yumurtlama dönemi farklı olur en sağlıklı hesaplama için eczaneden ovülasyon testi almanızı öneririm. Mesela ben regliden 14 gün sonra yumurtlama yapıyorum ama sizin hemen bitimide olabilir, diğer regliye yakın dönemde de olabilir. 🌺
323832 Meralmert tahminen kac günde adet oluyorsun onun ortasini bul 3 gun oncesi 3 gun sonrasi degerlendir ama her ay yumurtlama ayni olmuyo ben ovulasyon testi kullandim mesela benim 12.gun yumurtlama oldu o gunun gecesi ve ertesi sabahi degerlendim suan 10 h 6 g hamileyim sana tavsiyem sende dene daha kolay oluyor
yanikkozaanne Meralmert tahmini adet tarihinden 14 gün öncesi yumurtlama kabul edilir ama her ay bu değişebilir bilemeyiz o yüzden ovulasyon testiyle takip yapman daha uygun olur
Meralmert Tubatgn anladım tahmini olarak hangi günlerdi acaba diye merak ettim o yüzden sordum eşim de bugün şehir dışına çıkacak aklıma takıldı sormak istedim teşekkür ederim yine de
Meralmert 323832 yani hesaplayıp değerlendirmek için geç kaldım ama eğer yumurtlama tarihlerim daha erkense değerlendirmiş oldum
Meralmert 323832 gerçekten bu konularda çok fazla bilgim yok o yüzden birsey diyemiyorum olmuştur inşallah diyelim
Meralmert yanikkozaanne bu ay geçti artık hesaplama yapamam artık eşim bugün şehir dışına gidiyor 3 4 ay orda kalacak eğer bu ay yumurtlama günlerine denk gelmişse tutar inşallah denk gelmemiş de sağlık olsun. Bide biz doktora gelmiştik az bir zamanımız vardı 15 gün kadar tüp bebek önerdi bize 23 u toplama olur 3 u de uygularız dedi o günler mi yumurtlama bilemiyorum
yanikkozaanne Meralmert canim ovulasyon testi takibi yap lütfen bu ay olmadıysa esin gelince.. Tüp bebek denilen o kadar kişi var ki bu testlerle hamile kalan.. Bir gebenin günlüğü sayfasına bak muhakkak
Meralmert yanikkozaanne ben tüp bebek taraftarı değilim iki kere hamilelik geçirdim ama kaybettim maalesef tüp bebek şuan için düşündüğüm en son şey
Meralmert Papiiii yani o günleri degerlendirdim hayırlısı artık adet bitiminden sonra bir var bir gün yok olarak degerlendirdik hayırlısı olsun artık
1072PINAR Meralmert adetin bittikten bir hafta sonrası genelde yumurtlama olarak bilinir.Adet dongunuz 28 günde bir ise.13,14,15. Günleri değerlendirebilirsiniz.Ama bu tarihler değişebilir.Ovulasyon testi almanız gününü size daha net gösterir.
323832 Yenianne66 hayir her ay ayni gun yumurtlamiyor ki insan adetlerin duzenli ise az cok tahmin edebilirsin
Yenianne66 323832 Her ay aynı güne vermiyor genelde adetimin olduğu tarihe göre swkiz gün sonra falan oluyor yüksek tam yumurtlamakta da galiba 10 gün sonra oluyor