Zypnmlk Medicine Hospital , doktorum da Tea Tavadze. Bi dene istersen, begenmezsen hoşuna gitmezse kendi doktoruna tekrar devam edersin. İlk başta soğuk bi doktor gbi duruyor ama çok ilgili ve cana yakın konuştukça anlıyorsun. Her türlü sorulara cevap alırsın insanı çok rahatlatıyor. Üçüncü doktorum bu benim en son tamam dedim :) akrabam da kendisinde doğum yaptı sezeryan olmasına rağmen ertesi günü ayaktaydı