Ozkanzynp Bulunduğunuz şehirlerde muayene ucreti ne kadar veriyorsunuz Bitlis te yasiyorum Bugün muayenenin 400tl ücret olduğunu duyunca çok şaşırdım Bana Bitlis standartlarında bı hastane için çok fazla geldi Yani büyük şehirlerde daha üst düzey hastanelerde durum nasildir merka ettim acikcasi
kullanici-12 myangelson myangelson ben de Diyarbakır memorial a gidiyorum ama muayene 500 falandı, öğretmen indirimi 415 tl ye gidiyorum , siz ne zamandır gidiyorsunuz aramızdaki fiyat farkı neden acaba 😅
Caglaklckksl Zypnmlk hangi hastane canım bu, pahalıymış baya. Bende Bağcılar’da bi özele gidiyorum 230 dü şimdi 280 oldu. İstersen benim gittiğim yeri de bi dene
0Iremssyl Zypnmlk canım bende Bahçelievler’de gidiyorum benim bile ebem öyle diyim ki Bayrampaşa da yasiyorsaniz kesin tanıyorsunuzdur önceden b.pasadaydi dalga bey. Çok iyi bir doktor Bahçelievler vital Hastanesi’nde. 310 TL muayene ücreti.
Annekuzusu_1 Canan-02 peki orda detayli ultrason ne kadar bilginiz varmi bende kucukcekmecede ikamet ediyorum medipol 1200 dedi sigortali olmak sartiyla
teachervera Canan-02 Kime gidiyorsnz? Geçen sene orada doğum yaptım Selda mutluay da. Şimdi urfadaym hamileyim yarın İstanbul a geleceğim orada kontrole gideceğim. Reşat hoca takipli hastasına bakıyormş Serkan hocaya aldım bende
Melisagonultas1 2626mm istanbul özel Anadolu hastanesi daha yeni 300 tl oldu ve bildigim kadariyla silivri eskisehir ve istanbul hastanesi ayni qma neden fiyat farkli cok sacma
Yeso59 p1n2r3 bende tekirdagdayim 480 neresi acaba merak ettim bende tekirdaga 400 veriyorum neden bukadar pahalı acaba bu şehir
Neriman59 p1n2r3 ben Çorluya gidiyorum vatana 240tl veriyorum Tekirdag hangi hastane acaba yaşamda 400du dün kuzenim gitti çünkü
Sahranr p1n2r3 bende tekirdagdayim ama Çerkezköy 300 normalde ama biz 257 ödüyoruz eşimin iş yerisi hastaneyle anlaşmalı olduğu icin
findiklibadem Senaturk pendik medipol, butun doktorlari guzel, ozellikle memnun olunanlar: mine , emine, ilknur, saadet hanim ben boyle gozlemledim yani hepsini deneyebilirsiniz icinize sinenle devam edersiniz
Sehersakar Anonymousmom ben oktay Altun’a gidiyorum çok memnunum son teknoloji cihaz ile her kontrolde renkli üç boyutlu gösteriyor bebeği 350₺
SuperMom3 Ozkanzynp Mersin 240 dı en son geçen ay yarın gidicem zam yapılmamıştır diye düşünüyorum çünkü bizim hastane yılda iki defa zam yapıyor 1 ocak ve 1 temmuzda