Naz12- prof mustafa basbuga gidiyordum özel klinigi vardi mukemmel insandı
Malesef gitti kaysriden
Simdi yolumuza medical palace da gokhan acmazla devam ediyoruz o da prof.
Mukemmel bi doktor tavsiye ederim.
Sukur doktorlarimdan yana hic zorluk cekmedim.