Qemer 8.3 haftalik hamileyim ama 3haftadie yatakdan kalkamiyorum midem bulaniyo ağriyo kusuyorum ve çok da bisey yiyemiyorum ne yapa bilirim doktorum bpyle oluyo söylüyo ama ben çok kötüyüm😞 benim gibi olaniniz varmi
MadameHappy34 Qemer yanımda kraker ile geziyorum çok iş yapmaydı yemek halim olmuyor yavaştan başladım yemek yapmaya yapınca hiç yiyemiyorum yaparken tiksiniyorum 🥹🥹🥹9+2 😃
Bebegim0101 Qemer ben bennn bennnn……. mide agrisndan catlicam.Hazimsizlik siskinlik var.Gazmi bilmiyorum.24 saat acıkmiyorum bazen yemek icin yiyorum zorla oda etrafmdaki insanlar uzuluyorlar diye yiyorum.Psikolojikmen kotuyum surekli yatiyorum.Rabbim sonunu guzel eylesin insallahh