Akıntım olduğu için doktor verdi fakat Pazar akşam kullandım bianda pazartesi akşam yano dün akşam aşırı derecede akıntım artmaya başladı ilaçla beraber. Gece 4 5 defa kalktım afedersiniz temizlenmek için çok akıntı geliyor normal mi napicam.doktorum devlet olduğu için şuan pat diye gidip soramam da..