Bende robot süpürge var biz aldığımızda dyson v11 ile çok az fark vardı arasında ama bn pişman oldum dyson almadığıma zira gerçekten süpürmesinş bekliyorsanız o performansı bulamazsınız sadece belki gırgır görevi görür bazen halının kenarından çıkarken aşağıya ne varsa bırakıp öyle çıkıyor bazen püsküllere takılıyor dolanıp duruyor gerçekten sinir bozucu olabiliyor robot … benimki silme de yapabilen modeli ama silmeyi iki kez ancak kullanmışımdır . Herşeyi ortadan kaldırmanız lazım küçücük birşeye takılsa boşuna gezip duruyor bi bakıyorsunuz altında birşwy var ve aslında süpürmemiş 😤çocuklu ev için çok kullanılabilir birşey değl bence .