Irmakmunevver 5 haftalık hamileyim Hapşırdığım zaman kasıklarim acıyor bebek için bı sorun oluyomudur acaba? Yaşayan var mı yada doktoruna soran..
Anne-23 Irmakmunevver hayır hıc bır sorum olmaz bende o haftalarda hapsırdugımda çok kötü kramp gırmıstı çok endıselenmıstım sonra doktora sorduğumda oksururken hapsırırken çok normal demıstı
Aaaysee Irmakmunevver bir şey olmaz yani öksürürken,hapşururken normal. Dün aniden hapşurdum sağ kasığıma öyle bir ağrı girdi ki iki büklüm oldum yere düştüm resmen ama hemen geçiyor neyse ki
MinnieMouse Irmakmunevver sorun olmaz ama nolur nolmaz diye hamilelik boyunca hapşırırken ayaklarımı karnıma çekiyorum o kramp olmuyor tavsiye ederim canım