Merhabalar arkadaşlar,evde bir tane çocuğum var, kendim de 11 hafta +2 günlük hamileyim. Çocuğumun 4 yaşı var, fakat sınırları zorlayan bir çocuk, örneğin her sabah okula gittiğinde bile 2 saat uğraştırıyor beni, çok anlatıyorum, fakat baba da onun tarafını tutunca çocuk iyice şımarıyor ve dikleşiyor. Ben de bu aşamada sinirlerime hakim olamıyorum. Fakat hamileliğime zarar olduğunu biliyorum sinirlenmenin. Sizce sakinleştirici otlar mı denemeliyim? Yada psikolojik yardım derseniz onu zaten alıyorum psikoloğa gidiyorum çocuk da gidiyor. Herşey dışardan bakarken yerinde, ama sınırlar deneniyor herdefasında, sizce nasıl bir yol izlemeliyim?