Birduameselesi cigdemdlkrn güzel yalı hastanesine gidiyorum cazip beye gayet memnunum 1 ağ sorna doğum ve dr den memnun olduğum için memlekete gıtme gereksinimi duyöadım
cigdemdlkrn Nehir__ce Peki memnun musunuz Ferhat beyden bu arada doğumu metro da ne kadara yapıyorlar ben şehir dışından geleceğim de
Nehir__ce cigdemdlkrn doktorumdan memnunum doğumumada az bişe kaldı fiyatını henüz konuşmadık bu ayın sonunda kontrolüm var o zaman konuşacam