Arkadaşlar merhaba
14 haftalık hamileyim dün 2li tarama sonucunu almaya gittik ve bebeğiminde cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim.Bu saatten sonra cinsiyette değişim olur mu ? Daha önce bu tarz yazılar okuduğum için soruyorum kızda hata payı oluyor ama erkekte de olur mu? Ona göre yavaştan bir alışverişe başlayacağım yada detaylı ultrasonumu beklemeliyim.Doktor görür görmez erkek dedi bu arada