Günaydın hanımlar. 39+4 hamileyim hafif kanlı akıntım geldi (nişana benzetemedim, belki de nişandır) karnımda ve belimde adet sancısı gibi sancı var henüz düzenli sancı başlamadı. Bugün öğlen kontrole gidecektim zaten. Sancımı beklemeli miyim yoksa kontrole gitsem mi? Bu arada ikinci hamileliğim birde kızım var 2 buçuk yaşında, ona babası bakacak başka da kimse yok yanımızda.