Zezeeee bende 13+2 yim ve çok şükür geçti . 6-7-8-9-10-11- haftalar berbatti ondan sonra çok şükür Rabbime düzeldim . Çok dua ettim Rabbime bana muhtaç bir tanede 2,5 yaşında oğlum var bir çorba bile pisiremedim o dönemde ogluma . İlgilenemedim çok yıpranmış hissettim. Rabbime dedim nolursun bı an önce toparlayim Allah’ım oğluma bakamıyorum dedim. Çok şükür Rabbime şuan her günüme şükür 🥰🙏. Sözünde bir an önce inşallah geçer bulantılarıniz. Bu arada ben bulantı ilacı prilam.kesmedi beni bu yüzden ONZYD 4 mg ağızda dağılan tablet. Bunu verdi sabah aksna dil üstünde eriyor. Çok süper bir bulantı ilaci. Benim bulantılar hat safadaydi. Yardımcı olabildiysem ne mutlu güzel anne 🤰🏼♥️