yaramisa Bebişlerinizin ultrasonda ilk kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz? Ben yarın gideceğim 5+6 olacağız. Abimize sürpriz yapacağız umarım duyarız yarın
hemsiree yaramisa bence yarın gitmeyin ben de aynı şeyi yaptım duyamadım 1 hafta ağladım sonra gittim duyunca rahatladım ancak
Semadml yaramisa bende bugün 5+6 yım birazdan doktora gideceğim geçen hafta kese gördük bugün duymamız gerekiyor dedi hadi inşallah bakalım 🙏
323832 yaramisa bana da 6.haftada kesin kalp atisini duymamiz gerekir demisti ama gittigimde cok kucuk vajinal bakma geregi de duymuyorum 1 hafta bekleyelim dedi 7.haftada cok net karindan duydum
Semadml yaramisa gittim yolk sac ve bebeği gördük kalp atışı tam net değildi cmt tekrar gideceğiz net duymak için :)
Tubi57 İlk doktor randevumu 7. Haftaya göre almıstım. Hem kese hem bebek üstüne bide kalp atışı. Geç gitmek daha iyi ilk gebeliğimde geç döllenmeydi ve doktor beni baya korkutmstu.