Maden Kizlar 36+6 haftalık hamileyim genital bölgeden çok skntı yaşadım kaşıntı mantar falan şimdi yine biraz kaşınmaya başladı zalain krem iyi geliyor biliyorum ama kullanan var mı bu haftalarda travazol vermişti doktor o bitti tekrar yazdiramadm
Bebekdelisi Maden ben canım evde elımın altında oldukca kullanıyorum doktorum dedi 3 güne kesıyor ara verıyorum
Mervekara5 Maden bana da ilk haftalar zalain vermişti canım ara ara kasıntı oldukça kullanıyorum bende