Tugbacagatay Kızlarr perşembe günün37+1 oluyorum ve doktorum gün verdi sezaryen için dualarınızı eksikk etmeyin ve önerileriniz varsa açığım ilk sezaryenim olacak perşembe günü başka doğum yapcaklar Varsa yazsınlar😍🙈
Baliminannesii Tugbacagatay sağlıkla kucağınıza alın canım perşembe günü sezeryan olacaksınız ve ozman 37+1 günlük mü oluyorsunuz kendiniz mi istediniz erkrn değil mi biraz
bebegim42_ Tugbacagatay bende cuma günü 37+5 de doğum yapıcam allah nasip ederse doğumdan sonra nasıl geçti benide bilgilendirir misiniz çoook korkuyorum ben
Tugbacagatay Baliminannesii doktorum bu şekilde uygun gördü canım tansiyonum yükseldiği için riske atmayalım kilosu iyi iri bebek dedi o yüzden 37+1 de alacak
Ps110921 Benim de yarın yani çarşamba günü 37+1 oluyor sezeryan olacak çok heyecanlıyım ve korkuyorum
Ibrah Ps110921 saglikla al kucagina canim ❤️ ama biraz erken diyilmi ?bende sezeryan olucam 38+5 im hala bekletoyorlar beni erken diye
Ps110921 Ps110921 Tam yazdığım anlarda aniden gelişti 37 haftalıkta oldu bebişim çok şükür 4 Ekim de aldık kucağımıza
ZehraNusret Hanımlar kaç kilo ile kuveze alınıyor bebek bende bu sabah sezeryan doğum yapacağım Allah’ın izniyle
Yagmursk ZehraNusret bence kilo ile alakası yok ciğer gelişimi ile ilgili 34+2 de yaptım ben doğum 2510 gram doğdu ama hırıltısı olduğu için küveze aldılar maalesef 2 gündür.