Kızlar hamilelikte yiyen var mı bi sakıncası olmaz değil mi kabızlığa iyi geliyor mu activia
Crnn_1 probiyotik olduğu için bağırsaklarınıza da iyi geliyor tabikide tüketin 🌸
Ben haftada bir iki tane activia yoğurt yiyorum bi sakıncası olmadı çok şükür