Anne-23 ilk zamanlarda hiçbir zararı olmuyor ben de hep sırt üstü uyudum 🌸 ancak 6.aydan sonra bebek ve karın iyice büyüdüğünde zaten yatarken zorluyor yatmak istemiyorsunuz. Bunun sebebi de sırt üstü yatarken bebek damarlarımıza baskı yaptığı için kan akışının yavaşlaması, tansiyon düşüklüğü gibi şeylere sebebiyet vermesidir ☺️