1erkekkannesiiii suelin 8de uyanıyorum biseyler yiyorum sonra akşama kadar uyuyorum tekrar 😂😂 halsizlik uyku tavan yaptı resmen. Ama gece olunca tekme tokat girişiyor bebe uyutmuyor 😟
Brck0303 1erkekkannesiiii ilk hamileliğim uyku diye öldüm resmen direniyorum uyumak için ama yok gün boyu zaten yemektir evdir cart curt iş oluyor kaynanam sağolsun bı tane yapım dediği yok gece de lavabo ihtiyacı bebeğin hareketleri derken sürekli uyanık oluyorum sadece uykuya aseriyorum bn
hemsiree hukukcuanne_06 eminim ben 10 yıldır yenidoğan-pediatri hemşireliği yapıyorum 😊 kendi sağlığınız iyi olursa daha verimli olursunuz benim şu an kendi sağlığım berbat durumda doğurursam rahatlayacağım ancak. hamileliği rahat geçen insanlardan olmadım maalesef
hukukcuanne_06 Gece emzirme saatinde zor uyandırdığım çocuğum 6dan sonra doğru düzgün uyumuyo, emzirip yatırıyorum 40 dk sonra yeniden mızıldanıyo. 8-9 sonrası tamamen ayaktayız artık😞
Adenssmom suelin valla ben uyumuyorum desem yeridir. 37 haftaligim Sabaha karşı uyursam 2 saat belki sonra da aptal aptal geziyorum bütün gün
Dr4 suelin 6.30 da. Namazla uyanıyorum. Çocuklarımın kahvaltısını hazırlıyorum. Okula yollayıp güne başlıyorum. Gece 5 saat uyuduysam gündüz ihtiyaç hissetmiyorum. Gecem12 gibi uyumaya gayret ediyorum.
hukukcuanne_06 hemsiree anladım Allah şifa versin kolaylıkla doğurun inşallah 🥰 bebek gelince iki saate bir uyanmak gerekiyo ya ondan öyle demiştim 🙈
hemsiree hukukcuanne_06 yok ben o olaya alışkınım ama şu an inanın hiç uyuyamıyorum ya 10 dk kendimden geçsem iyi bugün uyudum diyorum 🤦🏼♀️
Serapalptekin2 suelin ilk hamilelikte uyuyordum sürekli ama bu kez 6-7 gibi uyanıyorum sonra uyku yok 🤗😔
minikturtam1 suelin sabah 4:30-5:00 gibi yatiyorum. 14:00 gibi uyanıyorum. Uyku duzenimi asla kuramadım. Bebişim doğduktan sonra mecbur düzene gircek 😁
minikturtam1 Dilaraa23 gerçekten bu durumdan çok rahatsizim. Oğlum suan benden besleniyor ve onu aç birakiyormusum gibi hissediyorum. Ama bi cözüm bulamadım. Uyumadan önce birseyer atıstıp yatiyorum aç kalmasin diye. Ama icim hic rahat degil.
Dilaraa23 minikturtam1 bende rahatsızım bu durumdan alarm kurup birşeyler yiyip öyle tekrar geri yatmayı planlıyorum sende öyle yapabilirsin
Caglaasya suelin sabaha karşı 3 gibi 4 gibi bi uyanıyorum daha uyu uyuyabilirsen saat 7 8 gibi tekrar uykuya dalıyorum 11 gibi kalkıyorum çok düzensiz bi haldeyim tuvalet ihtiyacından dolayı bir uyanıp daha hiç uyuyamamak gerçekten yordu ve bıktırdı beni 36+3 doğduktan sonra da bebiş uyutmaz uykuya hasret kalırım 😂