Kızlar doktora gittiğimde hep bakardım e nabızdan bebeğin durumunu yazardı doktor ama bi kaç defadır başka doktora gidiyorum resimde vermiyor ultrason raporunuz hazırdır diye mesaj geliyor ama girdiğimde yok nerden öğrenebilirim çünkü asistanına bir şeyler yazdırdı