Deletedmom_85 perşembe doktor keseyi gördüğünde 4+5 dedi şuan 5+3 olması lazım güzel güzel büyüdüyse tabi teyzesi tedirginim biraz çok 🙏🏻 11 i randevumuz var 6+3 olması lazım bakalım kaç çıkacak allahım en kısa zamanda sana bu mutluluğu yaşatsın inşallah gebelerde bebeklerini sağlıcakla alır kucağına inşallah hayırlısıyla allah kimseyi böyle sınamasın 🙏🏻🥺 dualarım seninle 🙏🏻