Kızlar bu 2. Kimyasal gebeliğim . İlkinde şiddetli bi sancı sonrası kanamam başladı ve bu şekilde betamın 0lanması 1 hagta sürdü. Bu sefer betamın düştüğünü öğrendik ama herhangibir ağrı veya kanamam yok . Betam 33 dü 19 a düştü dün . Kanama ne zaman başlıyor bu şekilde betası düşüp peşine kanaması günler sonra başlayan oldu mu 😔