Dilekmrt06 Tereddüt ediyorsanız 50 Gr lik yükleme yeterli olur mu diye bı sorun doktorunuza , bazı doktorlar önce 50 lik yükleme yapıyor sıkıntı görürse 100 lük yüklemeyi yapıyor , sıkıntı görmezse 50 ile kalıyorsunuz , bazı doktorlar da tek seferde halletmek için 75 lik yapıyor, ve genelde devlet hastanelerinde direk 100 lük yapıyorlar yüklemeyi hiç 50 ile 75 ile ugraşmadan, ben de çok kararsızım ama yaptırmamaya da gönlüm elvermiyor ,mecbur yaptircam ,50 lik talep edicem 😅 bir diğer ihtimal de şuymuş şeker ölçen cihazlar var onlardan eve alıp her öğünde açlık tokluk şekerini kendin ölçmen ,ama güvenilir bir cihaz alman gerekiyor ,dandik olanlar yanlış cikabiliyormus