Bazen onları da anlamamız lazım sanırım,kendim de uyuyamadığım zaman uyku sersemi, eşimi boğasım gelirdi ne horluyor diye.
Benım eşim aylardır koltukta yatıyor ben rahat uyuyim diye.Gecen gece yanıma geldı yattaı sabah 4 e kadar uyumamış benım horultumdan.