Tubito-ipek Merhaba,18 haftalık hamileyim.Pendik Tuzla civarında doktor tavsiye eder misiniz? Medipol ve bölge hastanesine gidip memnun kaldığınız doktor ve sezaryan ücretleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim🌸 😊
EddaBilkil Tubito-ipek fiyatları tam bilmiyorum ama pendik bölge hastanesi doğan hocanın takipli gebesiyimm. Herkese doğan hocayı tavsiye ediyorum. İyi ki yollarımız kesişmiş. İkizimde doğan hocayla beraberdi. Çok memnunum. Hatta bu gün öğleden sonra kontrolüm var. Eminim yine aşırı güler yüzlü ve neşeli karşılanıcam. Elim hep kadın doktor istedi. İlk başta gittim ama odadan kovmaktan beter ettiler beni. Şimdi doğan hoca favorimiz eşimde çok memnun. Nerde oturuyorsun?
Tugcecanan Tubito-ipek Tuzla’da oturuyordum yeni taşındım Ankara’ya. Tuzla’da olsam Okan üniversitesi hastanesinde Ferdi Erbay takipli olurdum. Annemin doktoruydu kendisi. Bu kadar ilgili bu kadar anaç bir insan tanımadım. Son muayene ücretleri ne kadar oldu bilmiyorum
Rabia04_09 Tubito-ipek Merhabaaa bende tuzla şifa da oturuyorum Pendik medipole Opr. Dr İlknur Sayar hanıma gidiyorum gayet memnunum herşeye detaylı bakan bir doktor bende iki arkadaşımın tavsiyesiyle gittim şu anki ücreti 6.000 TL diye biliyorum o civarlarda duydum
Tubito-ipek EddaBilkil doğan hocayı bı arkadaşımdan duydum.sizde önermişsiniz haftaya gideceğim çalışma saatleri çok kısıtlı sadece beni üzen tek şey bu oldu öğlen 15.30 a kadar hastanede.ben Tuzla Aydınlı da oturuyorum 😊
EddaBilkil Tugcecanan 580 tl ferda hoca. Bende başta oraya gittim benimde annemin doktorydu. Ama 580 bana fazla geldi. Tamamlayıcı sigorta ile 380 e geldi ama fazla buldum. O yüzden doğan hocaya gidiyorum.
Habibe-280328 Medipole emine hocaya gidiyorum çok tatlı bı Dr ve gerçekten güzel ilgileniyo takip ediyo ikinci gebeligim yine ona gidiyorum normal doğum 4900 orda muayenede emine hoca 300
Tugcecanan EddaBilkil eskiden gisbir deydi ve 100 lira civarıydı ücreti şimdi çok artmış😞 ama Ankara da daha pahalı ücretler keşke yine orda olsaydım 🥲
tugceaslanis Kesinlikle pendik medipolde ilknur sayar hem güleryüzlü hem ilgili hemde tatlı dilli ve bilgili süreci çok iyi yönetiyor sizinle giderseniz pişman olmazsınız 🙏
Tubito-ipek tugceaslanis haftaya bölge hastanesi doğan beye gideceğim.duruma göre tavsiyenizle araştıracağım teşekkür ederim 🌸
EddaBilkil Tubito-ipek aaa yakınız tanışabiliriz. Doğan hoca cidden 10/10 doktor… Yakın olmamıza sevindim 😍😍
damlassu Ben medipolde Nergis hanıma gidiyorum çok memnunum , muayene 300₺ ama pendik kartla indirim oluyor , 240₺ ye düşüyo.
Kzytoo Merhaba Tuzla mercan hastanesin takipli olanınız varmı. Ben arif beye gidiyordum arkadaşlarımın önerisiyle İlkay arzu kayışlıgile gidiyorum şuan çok detaylı inceliyor.
Elifatilla Kzytoo bende mercan hastanesi Arif hocanın takipli hastasıyım. En başından beri doktorumu hiç değiştirmedim şuan 8 aylık olduk ☺️ Çok memnunum Güler yüzlü, verdiği cevaplar beni tatmin ediyor , mesajlarıma hemen cevap veriyor
Tubito-ipek EddaBilkil kusura bakmayın ancak görebilirim bildirim gelmediği için.sanirim yakınız ben bilmiyorum tokiyi 😊